مسلمان: صادقيان دعوت نمي‌شود، من چه بگويم؟

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 74
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 582
بازدید ماه : 5573
بازدید سال : 32288
بازدید کلی : 349108

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 17 آبان 1393
نظرات

محسن مسلمان را مي‌توان ستاره ذوبي‌ها در چند هفته اخير ناميد که نقش عمده‌اي در نتايج سبزپوشان اصفهاني داشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازيکن تکنيکي ذوبي‌ها درباره شرايطش در تيم ذوب ‌آهن و عدم دعوتش به اردوي تيم ملي گفت و گويي با ما داشت.

مسلمان درباره برد پر گل تيمش مقابل ملوان بندرانزلي گفت: خدا را شکر، در 5-4 هفته گذشته شرايط و روند نتيجه گيري خوبي داشتيم و در مقابل ملوان هم جز در همان دقايق اوليه و اتفاقات آن توانستيم بازي را در دست بگيريم و با نتيجه خوبي انزلي را ترک کنيم.

وي در ادامه با اشاره به پنالتي مشکوکي که عليه تيمش گرفته شد گفت: توپ در ميانه ميدان و در حالي که در اختيار من بود با دخالت داور به ملواني‌ها رسيد. آقا يحيي هم روي همين مساله بيشتر اعتراض داشتند. البته پنالتي هم خيلي مشکوک بود و به نظرم داور مي‌توانست تصميم بهتري بگيرد. خدا را شکر که اين پنالتي در نهايت تاثيري در نتيجه بازي نداشت و ذوب برنده نهايي لقب گرفت.

مسلمان در ادامه افزود: نيمه دوم بازي مقابل ملوان کاملا در اختيار ما بود و به حريف فرصتي نداديم. بازي کردن در آن زمين واقعا کاري سختي است و مي‌توانم آنجا را بدترين زمين ليگ برتر بنامم. مسوولان اين تيم در ابتدا بايد فکري به حال زمين بازي‌شان کنند چون با شناختي که من از بازيکنان اين تيم دارم، آنها روي زمين خيلي بهتر بازي مي‌کنند و اين زمين کارشان را حسابي سخت مي‌کند.

مسلمان درباره شرايط خودش در اين تيم گفت: اگر خودم چشمم نزنم بايد بگويم در 4-3 هفته اخير از عملکردم راضي‌ام و نظر کادرفني هم همين بوده است. بهرحال بعد از مدت‌ها توانستم تمرکز کاملم را تنها روي تيم بگذارم. حضور در اردوهاي تيم ملي اميد باعث شده بود نتوانستم با صد در صد تمرکز در ذوب کار کنم و الان از نظر بدني و روحي شرايط خوبي دارم.

وي ادامه داد: نتايج تيم هم به روند رو به رشد رسيده و بايد با حفظ آن در نيم فصل دوم هم جايگاه ذوب را بهتر کنيم.

مسلمان در ادامه درباره بازي حساس تيمش مقابل استقلال در چارچوب حام حذفي گفت: بازي سختي است و به نظرم هر تيمي اين بازي را ببرد مي‌تواند خود را يک پاي فينال ببيند. هر تيمي اين بازي را ببرد جزو چهار تيم مي‌شود و شانس خوبي براي رسيدن به فينال برسد. استقلال تيم بزرگي است و ما نبايد به بردمان در ليگ برتر مقابل اين تيم اتکا کنيم و گول آن بازي را نمي‌خوريم.

مسلمان که در ليست جديد کارلوس کي‌روش براي حضور در تيم ملي قرار ندارد، سعي دارد با اين مساله حرفه‌اي برخورد کند: دليل عدم دعوتم را نمي‌دانم و فعلا تمام تلاشم را مي کنم ذوب موفق شود. نمي‌دانم دليل آن چيست و مشکل خاصي هم وجود ندارد.

وي با ستايش پيام صادقيان گفت: وقتي پيام صادقيان که من او را بهترين بازيکن ايران با اختلاف زياد نسبت به سايرين مي‌دانم جايي در ليست تيم ملي ندارد چه انتظاري بايد از خودم داشته باشم. به نظرم پيام خيلي حيف است و جايگاه او با من متفاوت است. او مي‌تواند در تيم ملي هم فيکس بازي کند و استعداد او را هيچ کدام از بازيکنان حال حاضر ندارند.

مسلمان ادامه داد: به نظرم مشکل پيام الان پرسپوليس است و بايد فشار و اين نگاه از روي او برداشته شود. اگر به او اعتماد شود مي‌تواند کمک حال اين تيم شود. من هم تمام تلاشم را مي‌کنم تا در ادامه اينقدر خوب باشم که جزوي از بازيکنان تيم ملي باشم.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 674
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود